Ask_ Arkadaslar yatarken hangş tarafınıza yatıyorsunuz acaba ben hep sag tarafıma bazen sola yatyrum ama acayıp agrıyla uyandım bugun bebek sol tarafta ve sol bosluk agrıdı acaba bununla bir alakası varmıdır
Turannnurr01 Ask_ genelde sol tarafa önerilir kan akışı daha rahat olduğu için sağ tarafa yatınca rahatsız hissediyorsanız sola dönün demişti doktor
Nuraribulan38 Ask_ bende genelde sol tarafa yatıyorum sanırım en rahat sol tarafa yatınca unutabiliyorum
Ask_ Anladım bende o zaman bundan sonra yola yatmaya baslamam lazım desenize bir de mide yanması olanlar varmı ve gün içinde nasıl besleniyorsunuz