Anne18 Kızlar, benim diş etim şişti doktor da gebelerin kullanabileceği antibiyotik yazdı 32 haftalığım bu zamana kadar antibiyotik kullanmadım Bir zararı olur mu acaba antibiyotik hapın ? Kullananlar var mı ?
miniksincab Anne18 çok tuhaf yerlerdeydim doktorum ne diş için ne de viral grip için vermedi 12.haftanın üstündeyken nane limon tüketebildim c vitaminini bile ondan önce çok tüketmeyi önermiyorlar aşırı çiğ maydanoz yasaktı
miyopmom Anne18 3-4 gundur kulak agrisi vs ile ugrasiyorum acile gittim artik agri basima vuruyor cok kotu antibiyotik yazdi bende kullanmaya basladim dun aksamdan beri
mombarbie_ Anne18 enfeksiyon için kullanmıştım sonlara doğru herhangi bir problem olmaz merak etmeyin
Tubady Bende bugün doktora gittim kontrolüm vardı He hastaydım bademin şişmesi burun aksintisi vardı kadın doğum doktorum klomaks antibiyotik yazdı bende bugün kullanicam
Anne18 Tubady yani sonuçta gebeler için olanını yazıyorlar bir sorun teşkil etmez heralde ya dimi İnsan yine de korkuyor antibiyotik ya
birkimseee Tubady sizin kaç haftalık benim Dr dis doktorum yazicak muhtemelen kaç gündür ağrı çekiyorm
lena1234 Augumentin bile gebeyken kullanıyor sorun olmaz antibiyotiğin zararı yok. Enfeksiyon daha zararlı. Sinüzitim geçmezse ben de mecbur isticem de sarımsak deneyim önce
Tubady Ben 21+1 haftalık oldum bencede halk dilinde antibiyotik zararlı diyorlar ama bu kadar agri acı da Çekilmez bencede cok zararli değildir bu akşam ben kullanmaya basliycam. Kullananlar var mi bence zararli değildir
Anne18 mombarbie_ ya benimde diş etim kocaman şişti görmeniz lazım çok kötü oldu Doktorda antibiyotik yazdı 32 haftalığım korkuyorum da içmeye inşallah bir şey olmaz ya
mombarbie_ Anne18 olmaz merak etmeyin ben doğum yaptım fıstık gibi kızım Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😊