Hanımlar önden gitmemeli geri kalmamalı tokluklarininiz da acliklarinizda önemli kilo almniz bebekle ilgili değil hamilesiniz. Yemek yerken protein alın karbonhidrat azaltın yürüyüş yapın yemekden biraz zaman sonra ya da yemek yemeye başlamadan önce 10 dk bile olabilir . Haftada 2 gün kontrol oluyorum ben benim diyabetim biraz farklı ama her gidişimde endokrin ve perinatoloji ile konuşuyorum . Yani normal değil stres olamyin ama herkeste aynı sonucu vermez . Ben bebeğini kaybeden de duydum hemde aniden. Ama çok yüksek gidip hiç bı şey olmayanda ama yinede tevekkül gerek elinizden geleni yapın . Lif alın tam yağlı süt ürünü kullanmayın d vitaminine dikkat edin ve her öğünde %100 protein alın meyve yiyecekseniz bı porsiyon yerseniz yanında kuru yekis yada ayran tüketin yağsız peyjir de olur . Elinizdeyken şekeri daha düzenli yapabiliyorken yapın bebeklerinize ilerde hayata sağlıkla tutunsun