mavikalpvemavikalp Benimde ilk gebeliğim oda olarak dolap ve şifon aldım sadece. Yatak almadım, tayini olduğumuz için çocuğum inşallah sağlıklı doğr vr büyürse 5-6 yaşlarında almayı düşünüyorum. Park yatak aldım, katlanabilir her yere taşıyıp götürebilirim. Yeni doğan hastane çıkışlı setler halinde aldım bir kaç parça çok çabuk büyüklerini söylediler, bende o şekilde aldım. Hep ileriye dönük kıyafetler aldım 6-9,9-12 ay. Benim doğumum yaza geliyor o şekilde hesaplayıp aldım aylar hangi mevsime geliyorsa. Ağız mendili 21 tane, ter bezi, çorapları, emzirme yastığı, emzirme önlüğü, müslin battaniye, kalın 1 adet battaniye aldım. Zıbınşar bile yeni doğan çok almadım 6 adet aldım. Diğer hepsi 6-9 9-12 ay olarak. Bebek arabası baston aldım. Bana puseti olarak görümcem verdi saolsun bir süre omu kullanıp Kendi aldığımıza geçmek için. Sende istersen böyle düşünüp yapabilirsin hem gereksiz şeyler almamış olursun, hemde sonradan giydirebileceğin şeyler olur benim Fikrim 🌸☺️☺️