Tesadüfen Dr da nstde yüksek sancım çıktı doktor hemen muayene odasına aldı muayene etti çocuk doğum pozisyonu almış rahim ağzını genişletmiş mi yarıya mı gelmiş artık o panikle anlamadım o yüksek sancılar a rağmen acı da hissetmedim sonra küvez ve Dr ları donanımlı hastaneye yatışım yapıldı 2 gün yattım sancıları durdurduk şimdilik iğne ilaç fitil serum v. S dün taburcu oldum bugün dr yine muayene edecek böyle olup bebeği haftasını dolduran var mı doktorum Bi kaç hastam daha oldu durdurduk 36 37 38 haftalara gelen var dedi ama.