Kizlar bu benim 2. Gebeligim sezeryan olacak doktorum 38+3 de aliriz dedi dogumu 37. Haftada istiyorum cunku annemin yanimda kalmasi icin 38 de dogurursam gelemiyor en fazla 1 hafta kalabilcek bebegim suan 31 haftalik hersey yolunda kilosu boyu bi sorun yok 37 de dogum yapan annelerim bi sorun yasadinizmi