Öncelikle geçmiş olaun, Rabbim yardımcınız olsun.
Bende yaptırdım o testi , risk tespit edilseydi gebeliğimi sonlandıracağım için değil sadece tedbir amaçlı yaptırdım. Bende risk tespit edilseydi bebeğimi aldırmazdım yada bu durum önlenemeyeceği için ve tedavisi olmayacağı için suda aldırmazdım. Takdir-i İlahi derdim.
Lakin sizin düşünce yapınızı bilmediğim için bişey diyemem tabi. Doktorunuz sizi ne derece bilgilendirdi bilemem ama bu testler yanıltıcı olabiliyor. Yani down sendromlu dediklerinde gayet sağlıklı bi bebek doğabiliyor veya risk yok dediklerinde bebek doğduğunda down sendromlu olabiliyor. Sıvı aldırma konusunda tamamen karar sizin tabi ama içinizi ferah tutun. Yazık hem siz hem bebeğiniz yıpranmasın. Sizin için dua edicem. Eabbim sağlıklı haberlerini almayı nasip etsin. Bu testin yanılma payı olduğunu aklınızdan çıkarmayın bi nebze rahatlarsınız umarım.