Melike_4949 Ben de ilk bu ismi koyduğumda Hem burada hem çevremden Hatta Ailemden bile en yakın dün gece o kadar çok tepki aldım ki Üzülmeyin sizin amacınız başkalarını mutlu etmek başkalarını sevindirmek değil ki Çocuğunuz üzerinden O sizin çocuğunuz Allah nasip etti ve siz istediniz diye de geliyor Siz nasıl isterseniz de öyle olacak adı da giyim’i de yemesi içmesi de herşeyi sizden sorumlu Sizverii ilgilendiriyor başkalarını boş verin