Melliisaa Pamuk tecrübesizlik ne kötü güldüm Gerçekten herkesten şeker çıkıyor Ben de şekersizlik mi çıkmış yani 🙄😂😂
Melliisaa Pamuk tecrübesiz diye kendime söylüyorum yanlış anlamayın lütfen Ben de kaç gündür kara kara düşünüyorum şeker çıkacak mı diye diyet önerecek mi diye😂
Melliisaa Pamuk Bir de ben o açtım zaten biliyorsunuz şeker yüklemesi açken yapılıyor onunla bi ilgisi yok değil mi
Pamuk Melliisaa Açlık şekerin sınıra yakın canim.Tabi ki abartma tatliyi😂 Ama özellikle 2. Saat çok düşük.Gebelikte yorgunluk,halsizlik yapabilir.Ara öğün falan yap.
Melliisaa Pamuk Ay evet tatlı değil ama böyle pilavdır makarnadır onlarda da şeker var biliyorsunuz onlardan Çok yiyorum herhalde onlara dikkat etmem gerekiyor😂
Pamuk Melliisaa Dediğim gibi sadece açlık sinir da.Kendini zorlama da yine de dikkat et.Sekerin de düşmesin çok düşük çünkü