Şu an 30 haftalığız ama bende başta bu şekilde bel ağrısı çektim. Benim üstüne fıtığım da var. Hatta fizik tedavi bile gördüm. Sonrasında uzun bir süre hafifledi. Bu aralar yataktan kalkarken, gün içerisinde yorulduğumda falan artıyor ve bacağıma vuruyor. İnşallah sizinkilerde hafifler sıkıntı yaşamazsınız