Kızlar selam,
Merak ettiğim şey doğumdan hemen sonra göbek iniyor mu ne kadar iniyor kaç aylık gibi oluyor? Sezeryan veya normalde değişiyor mu?
Ben bünye olarak hep zayıf minyon biriydim hamileliğimde de bir tek karnım çıktı başka yerim şişmedi. Hala kendi pijama takımlarımı giyebiliyorum. Doğumdan sonra fotoğraf çekimi için de kendi bedenimi alsam göbeğim çok kasar mı acaba