3 Günlük olduk bile. Nasıl bu kadar hızlı geçti zaman anlamıyorum. Daha hamile olduğuma inanamazken, 3 günlük anne oldum. Bu kadar güzel olacağını bilsem evlenir evlenmez doğururdum. 20.03.2024de sabah 9 u 5 geçe girdiğimiz doğumhanede 9.19da oğlumun güçlü sesiyle ağlamasını duydum. 🥹 Önceki gün o kadar çok gezdim ve yürüdüm ki ertesi günün korkusundan eve girmek istememiştim. Doğum başladığında doktorum dün gece ağrın oldu mu diye sordu olmadı dedim. Halbuki gezmekten sandığım bel ağrım vardı. Doğumdan çıktığında da aynı soruları eşime sormuş ve bugün doğuma almasak gece yada yarın kendisi geliyormuş zaten bebek demiş 🫠 midemden gelen yanmaları bulantıları hep görmezden geldiğim için herkes bebeğimin kel olacağını düşünmüş ama görseniz 1 ay olmadan tıraşa gidecek gibi oğlum. Yani bu hurafe de çürümüş oldu. 🤭 herkese benimki kadar kolay hamilelik, benimki kadar şipşak doğum dilerim. 🫶🏻🫶🏻