tubaysima Ablam bana kendi kullandığı puseti verdi biraz eski model ben şimdi bebek arabası bakıyorum ama büyük ihtimalle ikisi uymayacak.sizce bebek arabansın sırt kısmını tam yatırıp içine koysam olur mu zaten en fazla 6 ay puset kullanımı