37+2 hastane çantamı yeni hazırladım çok agırlaştım
3cü dogumum normal bekliyoruz inşallah
Hergün sıcak suya oturmaya başladım
Rahmi yumuşatıp açılmayı saglasın dıe
Ananass bir dilim yiyorum hergün
Hayırlı zamanda sağ saglim kucağınıza alalım yavrularımızı ❤❤