ruveyda123 Kızlar 11 gün önce sezeryan oldum kanamam hep az az geliyordu az önce ayağa kalktım bir sıcaklık hissettim kanamam pedi doldurmuş normal mi bu başına gelen oldu mu hiç
ruveyda123 Minigiim-vebenn52 adet döngümün 7. Günüymüş bugün ben hep az az gelince öyle gidecek sanmıştım tek normal olsun🥹
ruveyda123 Semmraa birden kan boşalınca korktum şimdi tekrar baktım bu seferde hiç gelmemiş içim rahatladı
Semmraa ruveyda123 ben arabada bile bir yere gidince sarsıntıda daha çok geliyordu sonra yine kesiliyordu evde hareket halinde olun rahim temizlensin 🌸
minikmucizeemaak ruveyda123 Ben zirve yaptım bu konuda, benim kanamam 70 güne yakın sürdü 1 gafta durdu ve adet oldum. İlk zamanlar çok çoktu sonra azaldı sonra tekrar çoğaldı
minikmucizeemaak ruveyda123 Kan da verdim ama azalma da yok bende şaşırdım fazlaydı herhalde kanım 😂 İnanır mısın artık bende bir şey var diye doktora gittim ama hiçbir sorun yok çok şükür. Çok korkmuştum ama
5sezeryanim ruveyda123 40 güne kadar gelmesi normal ama çok çok aşırı gelirse bir doktoruna git derim yoksa nirmal