flowers22 Kızlar sabah sezaryen oldum. Gazımı çıkardım büyük tuvaletimi yaptım. Boynumda ve omzumda felaket bi sancı var yaşayan oldu mu bunu sadece ağrı kesici ile mi geçiyor?
Alminasbl flowers22 ben doğurduğum gün yaşadım o sanciyi geçiyor bı sure sonra ağrı kesici takmslardi seruma
Umksanbe flowers22 ameliyatta girdi o ağrı omuzuma doktoruma omuzumda bir ağrı var dedim, tatlım onu genelde hastalar söylüyor bilimsel bi açıklama yok ama bence hava giriyor o kısma o sebepten ağrı oluşuyor demişti
Minigiim-vebenn52 flowers22 acı kahve iç oda geçiriyor ameliyat esnasında baş oynatmaktan kaynaklanıyor bende çok çektim eve gelince kafamı duvarlara vururdum acıdan
Ellove Bebegi cok tasimayin ondan olabilir. Kendinjzde o gucu bulsanizda buyuk birsey atlattiniz sonucta yormayin kendinizi uyuyun dinlenin toparlanana kadar
NehirNil Minigiim-vebenn52 bunu Dr unuz mu söyledi ilk sezeryanımı genel anestezi ile oldum yani baş çevirme vs durumu olmadı ama 2 gün gaz sancısı çektim bu yaşanan ağrı gazdan kaynaklanıyor başka sebebi yok
NehirNil flowers22 ben yaşadım 2 kere sezeryan oldum ameliyat ağrısından çok gaz sancısından korkuyorum resmen felç giriyor maşallah hemen çıkarmışsınız gaz WC ye de çıkmışsınız neden ağrı girdi acaba belki yeterli gelmemiştir geçmiş olsun