Ozge1008
Kızlar 31 haftalık hamileyim. İki gündür aşırı mide bulantısı, kusma var. Bugün ishalde başladı. Soğuk soğuk terliyorum. Dün acile gittim zofren adında bulantı için iğne vurdular ve serum taktılar ama hiçbir işe yaramadı. Nane limon zencefil kaynatıp içmeye çalışıyorum daha çok midemi bulandırıyor. İki gündür boğazımdan doğru düzgün yiyecek bi şey geçmedi. Aranızda benim gibi olan yada başından geçen var mı? En kısa sürede atlatmam için ne önerirsiniz? Şimdiden teşekkürler