Ketenprensess perinatoloji kadın doğumun daha üst leveli zaten, riskli gebelere bakıyolar işin uzmanı oldukları için, cihaz kapasitesi yönünden daha donanımlı.. ben 3 gebeliğimde de perinatoloji takipliyim, erken doğum risklerinde nst 28 den sonra yapılıyo genelde. Gerekli görürse doktorunuz nst ye yönlendirir.. zaten doopler ile bakıyorlar riskli gebelikte, cihazları bilgileri çok iyi kadın doğuma göre yani. Kadın doğumdan randevu almanıza gerek yok çünkü daha iyisiyle takip edileceksiniz😇 ama doğumu özelde düşünürseniz ordaki doktorunuzla da irtibat halinde olmanız lazım ,süreci bilmeli yani..