4.5aylik hamileyim vajina çevresinde kaşıntı yanma oluyor bide kesik kesik kokusuz akıntım oluyor.Doktorum tedavi için ağızdan ilaç verdi 7 gün kullandım ilaç bitti iyi gelmişti ilaç bittikten sonra tekararladi kendisini.Acaba yanma ve kaşıntıya doğal yolla ne önerebilir siniz?