Merhaba arkadaşlar murat bi dr kocaeli şehir hastanesinde bebeğimi ilk defa götürücem sadece 1 yorum vardı hakkında o yüzden sormak istedim. Acaba daha önce çocuğunu götüren var mı? Varsa memnun kaldı mı? ( bu arada soy ismi “bi” diye yazıyordu gerçekten “bi” mi bilemiyorum 🙈)