Bugün 37 haftalık oldum. Bebeğimle ilgili bir sorun yok normal doğuma uygun şuanda her şey henüz çatı muayenesi olmadım. Kendi içimde endişelerim var biraz. Normal doğum sonrasındaki süreç biraz korkutuyor dikişler, cinsel ilişki sırasındaki acı. Sezaryen sonrası da korkutuyor tabii ki o ağrı, hareket kısıtlılığı vs. Ne yapacağımı bilmiyorum çok strese giriyorum yardımcı olur musunuz 🙏🏼