Kehiylun vücut yapınızla alakalı bir durum vence. Ben sezeryan oldum 2 3 gün anca takabildim ama karnım falan hiç kalmamıştı zaten ama normal doğum yapıp hiç karnı gitmeyende var sezeryan sonrası göbek olayı 3fsane bence kişinin yapısıyla alakalı sadece