Seda_1649 merhaba reşat bey için değil ama doruk yıldırım mutlu beye gidiyorum yaklaşık 10. Haftadan bu yana. Mutlu bey adı gibi mutlu biri genel olarak sakin bi tavrı var. Doktordan yana değil ama hastaneden yana biraz pişman gibiyim henüz doğum yapmadım 37. Haftadayım. Eşimin doğuma girmesini istiyordum ama doğumla ilgili görüştüğümüz kadın eşleri almıyoruz dedi. Fiyatlar illa değişir şuanlık 18000 nakit fiyat verdiler içerisinde pek bişey yok. Bebeğin ilk aşısı testleri küçük bi masa süsleme var. İki arkadaşımda mutlu beyde doğum yaptı biri riskli gebelikti çok memnun kaldılar.