Selamunaleyküm kızlar size birşey soracağım çok korkuyorum endişeliyim bebeğimin baş çevresi bir hafta geriden geliyor ve aynı zaman da karın çevresi de bir ara haftasını yakalamıştı şimdi gene geriden geliyor 2 li test yaptırdım detaylı tarama yaptırdım 2 defa bir şey çıkmamıştı böyle olup sağlıkla evladını kucağına alan oldumu internete yazınca dawn sendromu felan gibisinden şeyler diyor çok korkuyorum açıkçası lütfen beni aydınlatırmısınız rabbim korktuğumuza uğratmasın