emir_01
Eşin senin yalnızlığını ona muhtaçlik olarak görüyor bence bu nedenle rahatça sana kötü davranabiliyor kapı dışarı, kardeşine götürür bırakırım bunlar çok normal bir evlilik için çok absürt olaylar olması lazım bence çevrenizi kendiniz oluşturun mesela bi tatli yapip komsunuza götürün merhabalaşin kahve içmeye davet edin insanlarla muhabbet kurmaya çalışın bu şekilde sosyalleştiginizi görünce ve ona bağlı olmadığınızı görünce farkına varabilir bir çok şeyin biraz fazla duygusal döneminizdesiniz belli bu nedenle sizi incitmeden yorum yapmaya çalıştım umarım incinmemişsinizdir.