Tugba_turk46 MelodyFairy ayy o bendede oluyor adete yakın hemen seneryo yazıyorum acaba hamile miyim diyee🤣🤕🥴
Kubra001111 MelodyFairy olabilir ama insaklah artık gebeliktendir cnm bende de polistik över başlangıcı ve şeker direncim olmaya başlamış doktorum ulstrason da gördü bide inofolic kombi verdi mavi kutu
MelodyFairy Tugba_turk46 yok kız hemen nasıl belli olsun gebelik varsa da 😀ay bu ay bari o sebepten olmuş olsa 🥹
Tugba_turk46 MelodyFairy keşkeee işte benimkide akıll🤣🤣gebeliğe yoracak sebep arıyorum kendi kendime başım ağrısa hamileyim düşüncesine giriyorım hemen😁
MelodyFairy Tugba_turk46 gönül istiyor tabi normal 😂😂benim düzenim de belli olmuyor ki aslında bakalım 30 günü geçince başlarım test yapmaya Zaten ayın 2 sinde kadın doğum randevum var