Ezgi2301 bende 26 haftalığım canım dün acile gittim birden başlayan karin göbek sancısı belirli aralıklar girip çıkıyordu sonra 3 defa kustum ishal falan derken üşüttüm dedim ama acıya dayanamadım öğlenden sonra acile gidip serum aldım ama hala sancı girip çıkıyor yalanci sancı şimdiden başlar mı bilmiyorum