Taze1anne- Arkadaşlar süt sağma cihazı olarak Philips avent mi yoksa Lansinoh marka mı daha iyi? Kullananlar yorum yapabilirse sevinirim. Philips kalitesinden şaşmamak gerek diye düşünüyorum ancak yine de aklım karıştı.
SenaBM Taze1anne- lansinoh 2li pompa kullanıyorum çekim gücü çok iyi. Teklisinden daha iyi çekim gücü varmış kuzenim öyle söyledi bende ona göre aldım. Hatta 14 gündür sağım yapıyorum daha bugün son ayarında kullanabildim baya kuvvetli çünkü anca alıştım
esnyz14 Taze1anne- Lansinoh kullandım, çekim gücü gayet başarılı ve zamanla kullandıkça gücü düşmedi. Memnun kaldım👍🏼
Taze1anne- Pemberuya Teşekkür ederim 🙏🏻 çekim gücü az yazanlar olmuş trendyolda o nedenle tereddüt etmiştim.
Pemberuya Taze1anne- tek bir tuşunu kullanıyorum cnm azda bastırıyorum iyi geliyor yani ama çok yüksek diyemem bende çekimi
SenaBM Taze1anne- evettt 2 dk masaj modu sonra sağım moduna geçiyor. İkili de kullanılabiliyor ama ben tekli kullanıyorum ikili almamın sebebi tamamen çekim kuvveti