Tuba-M55 anladım . Ben de bakıyorum ama karaca almayın diyolar. Emsan ya da schaefer alın demisler yorumlarda. Modellerde de kararsizim mikserin üstü bombeli mi düz mü daha hoş duruyo diye de baktım baya . Bombeli kaba geliyo düz de çok ince gibi duruyo . Sizin ki nasıl ? Kaç litre kaç kw