nursumdem 38+4 oldum hala sancı nedir kasılma nedir ayırt edemiyorum karnın bir anda taş gibi olması kasılma mıdır ? Tecrübeli anneler sancıyı ve kasılmayı tarif edebilir mi ?
gizem-cbn nursumdem sancı adet sancıso gibi kasıklarda oluyor kasılma üst karın bölgesinde bebeğin toplanıp sertleşmesi yle oluyor benimki doğum olacağı günün gecesi sürekli sertleşti ve karnımı kastırdı kasıklarımda da adet sancısı gibi hafif sancım vardı sabahına suyum geldi
Demet-Eser Ayni durumdayim bende bekliyim belki aydinlatan olur haftamiz günümüz ayni kizim in gelesi yok ne sancı ne birsey
Gul_se77 gizem-cbn o gece duzenlimiydi kasılma bende kasık agrisi yok ama kasılma var surekli her an doguracakmjsm gibi
gizem-cbn Gul_se77 valla uyutmamıştı beni ama uyku hâli kalkıp süre de tutmadım ama sabaha kadar devamlı oldu düzenliydi muhtemelen
burcina Benim doğumum direk kasılmayla başlamıştı. Karnım sepsert oluyordu ve karnımdan başlayan acı belimden çıkıyordu. İlk başlarda düzensiz başlayıp sonra düzenli hale geldi. Baktınız sürekli bir sertleşme oluyor, süre tutmaya başlayın