Kızlar sürekli gittiğim bi doktor var özelde bugün devlet hastanesine gittim ikili test için normalde bebeğim bi hafta geri olmasına rağmen 13 haftalık fakat devletteki doktor 11 hafta daha yaptırma ikili test şuan erken dedi. Çok moralim bozuldu bebeğim bu kadar küçük olamaz 😞