Hilalcekic Kızlar son regli tarihime göre 5 haftalık hamileyim ama beta değerim 10.000 çıktı ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde bu haftalarda değerim 800 civarıydı bu sefer çok yüksek sizce neden böyle aranızda bunu yaşayan varmı?
YldrmNUR Hilalcekic her hamilelik farklıdır. Burda 5.haftayı sorsanız herkesin betası farklı çıkmıştır.
kubrakta Hilalcekic benimde ikinci gebeliğim tam 5 haftalıkken betam 10 bindi tek bebek ama beta değerinin çoğul gebelik ile ilişkisi çok yok o şekilde anlaşılmaz siz şimdi doktora giderseniz kese görünür zaten orada belli olur ancak tek mi ikimiz mi olduğu 🌸 sağlıkla kucağınıza alın
Hilalcekic Gulklcc birde şöyle bişey var benim ve eşimin tarafında ikiz yok yani belki çok eski insanlarda vardır varsa nenemizin nenesi gibi yakından yok yani
Hilalcekic YldrmNUR doğru doktorumda öyle diyor ama internette yazanlar kafamı karıştırıyor doktprumda beta değerine takılma diyor çok teşekkür ederim bu arada 😍
Hilalcekic kubrakta aa gerçektenmi o zaman sizde benimle aynı durumu yaşamışsınız benimde tektir o zaman ya çünkü doktorumda betaya takılma hormon sonuçları yanıltabilir dedi ama yinede çok stres oldum 😕 çok teşekkğrler sizde sağlıkla alın kucağınıza 🥰
Hilalcekic Btlzhra çok sağol canım ya demek bunu yaşayan biçok kişi var seninki bendende yüksek ya ilk gebeliğimde çok düşüktü şimdi yüksek görünce bi tedirgin oldum
tamamdanolmuss Hilalcekic benim 5+3 ken 18699 du normal bu değer ikiz gebeliğin beta ile ilgisi yokmuş
Tugcekivrak Hilalcekic değerin ikiz gebelik ile hiç bir şekilde alakası yok ben öğrendiğimde 23 binlerdeydi kaç olduğu önemli değil önemli olan iki katına çıkması. Yanlış bilgilerle kafanızı doldurmayın🌸