bsrablc Merhaba 20 haftalık gebeyim doktor bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi ve diyet yapmam gerektigini söyledi un şeker nişasta yasak dedi başına böyle bı durum gelen var mı
Serendipity16 bsrablc bana da 22. Haftada suyu fazla dediler şeker testi önerdiler test yaptım şekerde çıkmadı genetik olabiliyor zamanla düzelebilir dediler 28. Hafta gibi düzeldi cidden sizde şeker testi yaptırın derim
Reina bsrablc benim de öyleydi ekmek makarna, tatlı, hepsini bırakıp sebze agırlıklı beslenmiştim düzelmişti
F_B_B bsrablc Sabahları yumurta hasliyorum zeytin peynir bol yeşillik Diğer öğünlerde sık sık ve az az yiyorum ekmek makarna tatlı pilav hariç Şimdi pide olduğu için akşam birazcık yiyorum valla yemekte canım çekiyor