Canım ben ilk adet gecikmemde kantesti yaptım 75 çıkmıştı verdiğim gün lekelemem oldu yerleşme kanaması demişti doktor keseyi de görmemişti. 3 gün sonra adet oldum kımyasal dediler. Sonra hiç adet olmadım tekrar hamile kaldım Şuan 24 haftalık hamileyim. Bazen vücut hazırlanırmış gebeliğe çok dert etme alacak nefisi varsa gelir.