Ben doğum yapalı 24 gün oluyor biz sevibebe kullanıyoruz hatta oğlum suanda da onda uyuyor ben çok memnunum ya elim kolum resmen iyiki almışım evim dubleks olduğu için heryere taşıyabiliyorum yanlarında ki iki tane tutmalı sapı olduğu için ve hafif olduğu için mutfakta işimi yaparken yanıma alıyorum hem gözümün önünde olmuş oluyor hemde aspiratör sesinde uyuya kalıyor yavrum 😅 tavsiyemdir mutlaka alın