Esma2307 Kızlar yardım gebelik testi verdim sabah sağlık ocağında sonucu e nabız düşmemiş ne zaman düşer barkod almayı unuttum bilgisi olan yazabilir mi pazartesi daha sonucu alacağım
Csnsu3502 Sağlık ocağında verdiysen salıya kdr yolu var canm arada kontrol et ben ne zaman sağlık ocağında kan versem 3 gün sonra çıktı
Esma2307 Csnsu3502 kontrol ediyor um valla meraktan ta catlicam düşmemis daha pazartesi gel sonucu almaya
Lim0nn Esma2307 o zaman çıkmamıştır sağlık ocağında 24 saat sonra Çıkıyor aslında sadece beta değeri daha geç çıkıyor talefonla bilgi alın bence
Esma2307 Lim0nn doktor sadece beta HCG yapalım dedi oda çıkmadı herlade dha sistemde göremiyorum birşey
Seher05_ sağlık ocağında cuma günleri yapılan kan testi pazartesi günü düşüyor ekrana diyebiliyorum 🥹
_Tazeanne Esma2307 kan verdim henüz e nabıza düşmedi nasıl öğrenebilirim diyin yardımcı olurlar benimde 2-3 gün düşmedi aradığımın gecesi çıktı sonuçlar
Seher05_ Esma2307 cuma gün verildiyse pazartesi günü düşüyor hafta sonu araya girdiği için .Ben pazartesi vermiştim salı düşmüştü .
muzeyyenkomurkara Esma2307 uygulama ile bakmayı deneyin uygulamada hızlı düşüyor internet sitesinde bende çok geö gördüm