QueenMother Kızlar bugün 37 haftalık oldum ama iki gündür midem o kadar kötü su dahi içsem midemi yakıyor sürekli çıkarıyorum iki gündür kabus gibi geçiyor resmen benim gibi olup şu çok faydalı diyecek olan varmı
defnedemet QueenMother ben 38. Haftaya gireceğim yaklaşık 1 aydır böyleyim her gece kusuyorum sakız çiğnedim soda içtim karbonatlı su içtim gaviscon kullandım ama bana mısın demiyor yaşam kalitem 0 kii yemeyi içmeyi çok seven bi insanım :( az daha sabredeceğiz…
1oglanannesi QueenMother 31+5 haftadayim mide yanmasindan uyuyamaz oldum resmen 🥲su içiyorum o daha çok yakıyo sanki benzin içdim 🙄
QueenMother Birisi00 teşekkür ederim canım bende sütü ılıtıp içtim sıcak şeyler daha çok yakıyor soğuk içeyim iki gündür perişan oldum hiç bişey yiyemiyorum yesem bile çıkarıyorum
QueenMother defnedemet ay çok kötü ya sizinde baya uzun sürmüş geçmiş olsun yememe içmeme dikkat ediyordum zaten daha öncedende mide sorunlarıyla çok uğraştığım için baharatlı yağlı çiğ soğan turşu filan hiç yemiyordum normaldede çok severim ama dikkat ettiğim halde niye böyle oldu dokunacak bişeyde yemedim heleki tatlı filan bi çatal alayım maf ediyor
HamileBeyza QueenMother çiğ tahin( bulmak biraz zor sipariş edin) geçecek eminim bebişe de çok faydalı
QueenMother HamileBeyza bizim burada tahin bol canım bulurum inş teşekkür ederim tavsiyen için deneyecem