greenwich 2 gündür batma şeklinde aşırı bi kaşıntı yaşıyorum ayaklarımda kollarımda bi önceki hamileliğimde yüzümde pullanma ve dökülme olmuştu bu sefer de bu bir belirti olabilir mi yaşayan var mı aramızda