Sizi üzmek istemem ama bu haftada görünmesi gerekiyordu geç döllenme bile olsa yine görünürdü kalp atışı. Malesef ben de boş gebelik geçirdim. Haftası 6 mıydı 7 miydi hatırlamıyorum ama bekleyelim emin olalım dedi. Tekrar 8 haftalıkken yine görünmedi kürtaj oldum, artık görünmesi gerekir kocaman kese var bebek yok demişti. Ben çok zor gebe kaldım ilk hamileliğim de düşüktü, bir sene sonra hamile kalabilmiştim ve doktor dalga geçer gibi sen emin misin 8 haftalık olduğuna yaa hani bebek ben bi şey göremiyorum demişti, çok üzülmüştüm 🥲 Doktorunuzun söylemesi gerekiyordu ama belki emin olmak istemiştir. Bu arada Konya’nın neresindesiniz? Ben de Konya’dayım da