Dora22 bende beyaz dantelli sabahlıklı elbise almıştım doğumdan sonra üzerime ilk onu giydirin diye ısrarla söylememe rağmen günlük pijama giydirmişlerdi bende baygındım sonradan fark ettim benimde içimde kaldı yani aldım ama giyemedim 😅inşallah ikinci doğumuma giyerim diye düşünüyorum ama kanama fazla olduğu için çabuk kirlenebilir