Silan_Abdullah zaten yoğun bir şekilde şişlik hissediyorsunuz, absürt şekilde kilo alıyorsanız ellerde ve ayaklarda yanma hissediyorsanız en Büyük belirtileri oluyor, dokunduğunuz anda deri içeri göçüyorsa ödeminiz var demektir. Tavsiyem ayakları gün içinde yukarı dikmeniz, salatalık ve yeşil elmayı suya katıp içmeniz ben çok faydasını gördüm