Esoss22 bende bir miyom var ilk hamileliğim olduğu için baya evhamlı davranıyorum. Hamileliğimin başında 4,7cm idi şu an 17. Haftadayım ve 7,8cm olmuştu geçen hafta. Büyüme yapması hormonlardan kaynaklı dedi doktor. Bende maalesef ara ara sancı, ağrı ve kanama yapıyor hemen hastaneye gidiyorum ama çok şükür bebeğe zararı yok. Dile kolay biliyorum kendimde panikliyorum hep ama doktorunun dedikleri doğru hem ağrı hem kanama yapabiliyor.