Mysrkrky49__ Iyı geceler hanımlar ovulasyondan berı bacak kramplarım vardı ve ardından ara ara kalca ağrılarm oldu.başta onemsedemedım ama bır haftadr çok bastırdı öyle kı topallıyrm bazen basına gelen var mı ve cınsiyetle alakası var mı
sakinanneee3 Mysrkrky49__ cinsiyet ile pek alakası yok ama kızlarımda sol kalçam oglumda da belim çoook agrıyor
poyrazin_annesi28 Mysrkrky49__ Magnezyum eksikliğinden oluyor canım. Kaç haftalıksın? Doktoruna söylersen sana uygun bı magnezyum önerebilir. Cinsiyetle tabiki alakası yok 🌸
glsahbaydemir Mysrkrky49__ ay benimde bir haftadır sağ bacağım öyle topallıyorum fakat gündüz fazla bişey yok akşama doğru yoğunlaşıyor.
NGold Cinsiyetle alakası olduğunu sanmıyorum benimde olmuştu bi gün üstüne bile basamadım sol bacağımın ama ertesi gün geçti bebeğim kız bu arada
poyrazin_annesi28 Mysrkrky49__ Doktoruna söyle mutlaka. Bende de çok oluyordu. Magnezyum kullandım. Tamamen bitirmese de hafifletmisti
glsahbaydemir Mysrkrky49__ size de geçmiş olsun, evet yorulunca daha çok oluyor. Büyük ihtimalle magnezyum eksikliği. Pazartesi randevum var doktora danışacağım.
Mmrvkpll Mysrkrky49__ cinsiyeytle alakası var mı bilmiyorum ama bende sizin gibiydim kalçamdan dolayı ayağımı çekemezdim yürüyemez hale geliyordum 24. Haftadan sonra bende kendiliğinden geçti erkek bebeğe hamileydim bu arada
ozgekader Mysrkrky49__ cinsiyetle bir bağlantısı yok eğer ağrı yatarken sağa sola dönerken yürürken yürüdükten sonra daha acılı bir ağrıysa ona pelvik ağrı deniyo ben çok çektim pelvik ağrıdan doktorum magnezyum ilaç yazdı