Kaplan17 geçmiş olsun canım 🌹 benimde basım ağrıyo ona çare ararken denk geldim sana da . Diş ağrısını bilirim Allah kimseye vermesin sirkeyi birazcık ılıt soğuk olmasın pamuğu sirkeyle ıslat koy dişinin üzerine 5 saniye sürmüyo hemen kesiyo elma üzüm farketmez ama elmanın tadı biraz ağır mideni bulandirabilir 🌹 geçmiş olsun Allah şifa versin ❤️