gundogan36 OMEGA 3 doktorum yazdı aldım ama mide bulantısı yapıyor ve kokusu güzel değil ara ara kullanıyorum ama artık galiba kullanmayı bırakacam aynı durumu yaşayan var mı
emirtimr1 gundogan36 ben kullanıyorum öğün bittiğinde öğlen içiyorum hap dışı çikolata gibi bitter böyle sadece demir ilacımı da içinde iksiinin etkisindem midem biraz yanıyor ama onun harici bir sıkıntım olmadı siz kafanıza göre bırakmayın doktorunuza danışın değiştirsin yada kendi bıraktırsın
ozgeerkan73 gundogan36 ne kullanıyorsunuz, bende kullanıyorum bulsnti yapıyor diye bırakmak istemiştim ilk önce mide bulantısıni kontrol altına aldı öyle devam ettim şükür sıkıntım yok
Boncukk123 gundogan36 kendin bırakma canım doktoruna söyle farklı bir formunu yazsın ben tekli olarak degıl de çoklu vitaminin içinde kullanıyorum omega 3 ü
Htcbdk Ben kullanıyorum ilk midem bulanıyordu meyve yedim haptan hemen sonra şimdi alıştım doktorum kullanmamı istiyor o yüzden mecbur bebek için içiyorum
gundogan36 Haklısınız ama sonradan sürekli afedersiniz geğirme hissi oluyor ve o koku yine bana geldikçe midem bulanıyor bunu doktoruma sormam lazım