Kızlar gebeliğim 6+2. İki gündür kahverengi lekelenmem vardı. Üçüncü gün akşama doğru kırmızıya dönmeye başladı. Acile gittim önce ultrasonla baktı keseyi göremedi sonra alttan baktı kese rahime inmiş düşük yapıyorsun dedi. Bu gece kendiliğinden düşer düşmezse yarın kürtaj yapalım dedi. İlk gebeliğim çok üzgünüm ve bi o kadar korkuyorum. Başka doktora gitmelimiyim. Evde düşük yapmayı beklemelimiyim. Nolur aynı durumu yaşayan varsa biri akıl versin.