Merhaba akşam 6 da bugün pembe lekelenme yaşadım 6 gün gecikmişti adetim ve hüsrana uğradım az az geliyodu şimdi baya pedimin ortası dolmuş çok üzgünüm geçen ayda 3 gün gecikmişti bi sıkıntım yok ama büyükler rahim bebek için kendini hazırlıyo diyolar inşallah nisanda hamile olurum bu ayda ovülasyon testi almıştım inşallah onun vesilesiyle nasip eder rabbim