Arkadaşlar adet döngüm 28,29 dur 12. 13. Günlerde akıntım başlamıştı ama pik seviyede değildi 14. Günü gün içinde geliyordu akşam 11 gibi kasık agrısıyla beraber çok geldi o günü değerlendirdik vücut ısımda çok yüksekti 15,16 . Gün sağ kasıkta küçük küçük agrılar oldu sonra gitti sizce 14. Gün yumurtam çatlamışmıydı hala daha arada sağ kasıkta ağrı var küçük normalmi