İlk gebeliğim, sigarayı bırakmam çok etkiledi sanırım beni de. Midem bulandı ama kusmadım, aksine bulantıyı bastıracak patates ekmek makarna gibi şeyler yedim başlarda. Şimdi 29 haftalığız. O kadar çok kilo aldım ki :( çok uzun zamandır tartılmıyorum. Moralim bozulacak diye de tartılamıyorum. Her gören sana nolmuş çok kilo almışsın diyor. Aşırı kafaya takıyorum bu kilo olayını inşallah verebilirim. Tahminim 15-20 falan aldım şu ana kadar. O kadar bihaberim tartıyla göz göze bile gelemiyorum :( Hamileliğin tadını da çıkaramıyorum aklım hep kiloda, yiyorum ama yedikten sonra hep mutsuzluk :( ne olacak böyle, çok kilo alıp doğum sonrası verebilenler var mııııı? Ne olur umut olun bana