Merhaba
Ben 4 aylık evliyim geçen ay regl gecikmesi sebebiyle doktora gittim yapılan testte prolaktin 83 çıktı doktor bu yükseklikte yumurtlamıyorsın bu nedenle gebelik oluşmamıştır dedi hiç korunmuyoruz bu arada 1 ay dostinex ve diane 35 verdi ve regl olunca gel dedi bugün regl 2 . Günüm gittim ve testleri tekrarladı hiçbir sorun yok prolaktin d e 20 ye düşmüş gebelik normal yolla elde edilebilir bit tedavi ihtiyacı yok dedi bu şekilde olup gebe kalan varmı acaba sonucumu da ekliyorum yaşım 30 olduğu için biraz aceleci davranıyorum sanırım rabbim kucağımızı boş bırakmasın şimdiden teşekkür ederim 